top of page

jeg prøvede the ultimative babysitter challenge i sims 3!

Opdateret: 25. nov. 2020

den her sims udfordring går up på at man har 1 voksen simmer med 7 tumlinger i samme husholdning. man må ikke have en babysitter ,stuepige eller bulter. man skal undgå at simmerungerene fjerenes eller at spillet vælger egenskaberne. hvis simmerbørn klare sig rigtig godt får man nemlig selv lov at vælge en egenskab når de bliver ældre. børn og teenagere skal klare skolen godt. tumlinger skal lære at gå, tale og bruge potte. ( i hvert flad hvis man gerne have at ens simmere klare sig godt) jeg har ikke klaret hele udfordringen endnu: ungerene er stadig tumlinger og udfordringen forsætter indtil ungerene er teenagere. jeg hvade både sjov og udfordringer her. det er vikkelig svært at have 7 tumlinger som alle sammen skal lære at gå, bruge potte og tale. i sims 3 kan ungerene først lege sammen når de vokser op og bliver børn... selvf var mine simmerbørn mega utilfredse samtidig! der var litterliy skrige koncert i huset. det er et af de tidspunkter hvor man er glad for atman kan slå lyden fra ! hvilken tumling starter man lige med når hele banden er utilfreds? min voksne simmer kan jo kun give en sutteflaske af gangen og skifte en ble af gangen . min simmer kan ikke være alle steder på en gang. min voksne simmer skal jo også sove og spise osv. jeg prøvde at lære alle tumligerne at bruge potte som det første. tanken var at det villle gøre det noget nemmere at ikke skulle skifte bler på 7 rollinger.

det var sjovt og noget af en udfording.

4 visninger0 kommentarer
bottom of page