top of page

min ønskeliste til jul

Opdateret: 23. dec. 2020

jeg har besluttet at lave en spændende serie om min yndlings højtid. det her er det første indlæg. jeg elsker jul! syntes det er så hyggeligt! jeg går altid crazy i julepynt. selvom jeg har en hel kasse i kælderen fyldt med julepynt har jeg alligevel købt endnu mere i år. jeg plejer også tage på hyggelige julemarkeder inde i Kbh. sidste år havde min ene bestie og mig en dejlig dag på byens hyggelige julemarkeder

billederne er fra sidste år hvor jeg var på julemarked med min ene bestie. vi havde en virkelig nice dag😁 de næste spændende indlæg i min jule serie kommer til at handle om

følgende er spændende de ting :

  • min jule Bucket list: jeg deler min jule Bucket list og inspirere dig til at lave din egen. det er ikke så stort i Danmark at lave sæsons Bucket lister men de faktisk ret nice.

  • min jul: jeg deler hvordan jeg fejrer jul i år.

  • de bedste julefilm: der findes jo så mange gode at vælge mellem og du gider jo ikke se en nederen film vel? jeg guider til hvilke der er gode og hvilke man skal holde sig fra

  • min ærlige mening om årets julekalendere:

  • gaver du selv kan lave: masser af gode ideer til gaver du selv kan lave som sikkert bliver et hit.

  • ideer til julehygge med dine yndlingss mennesker: masser af ideer til nice ting du kan lave i den søde juletid med venner , kæresten og familien.

  • mine yndlings julekalendere gennem tiden: jeg fortæller om mine yndlings julekalendere , måske det kan inspirere dig til hvad du skal se.




butikkerne har haft julepynten fremme noget tid og centrene er pyntet op med lys og nisser. det er heldigvis ikke lykkes Corna at få julen til at forsvinde. jeg tror at mange glæder sig ekstra meget til julen i år. julen er et hyggeligt højdepunkt i et kedeligt og koldt efterår. i år har vi særligt brug for julens hygge , glæde og lys..

måske er du allerede begyndt at få spørgsmålet hvad ønsker du så til jul (evt. føzz hvis man snart har fødselsdag) det kan være en udfordring at komme op med en masse ønsker bare sådan lige. måske man har glemt hvad det nu lige var man ønskede sig eller også kan det man ønsker sig ikke købes i butikkerne. jeg besluttede at skrive et blog indlæg hvor jeg deler min egen ønskeliste og kommer med nogen ideer som forhåblig kan inspirer dig .

nogen af mine juleønsker kan købes i butikkerne og andre af mine juleønsker er ikke noget butikkerne sælger .. vi starter med de ting som kan købes...

  • det dårlige selvskab -året der galt: jeg er vild med det dårlige selvskab. mine venner og mig har haft rigtig meget sjov med at spille det dårlige selvskab sammen. det er de samme som har lavet det her nye spil. jeg tror at det her spil er noget som vil være sjovt at spille og give nogen gode grin. jeg har aldrig prøvet det her spil før men det vil jeg gerne

  • årgang 0 Stephanies bog fra årgang 0 til frihed: jeg har fulgt med i årgang 0 lige så længe jeg kan huske. jeg er lige et par år ældre end årgang 0 børnene som er unge nu. ( jeg er født sommeren 98 ) jeg har altid godt kunne li at se de få afsnit tv2 sendte. jeg tror at det er en mega god og spændene bog.


sims 3 univerists liv til pc: jeg er vild med sims 3 og kan få flere timer til at gå med at hygge mig med mine simmere .. jeg har udsat mine simmere for lidt af hvert... sims 3 giver masser af interessante muligheder for hvad man kan gøre. nogen af de ting jeg gør i sims ville ikke lige gå irl🤪 jeg har tidligere spillet med den her vikkelig fede udvidelses pakke og er vild med den. det er sjovt at man kan sende sine unge simmere på Uni og de kan lave alt muligt nice som de ikke ellers kan . tøjet og de andre ting som følger med er også nice 😀 jeg kan godt li alt det her ungdomsliv som udvidelse pakken tilføjer til spillet: der er alt det her med at de kommer på uni (og det er mere spændene simmerskolen i nabolaget) lære en masse ,vilde fester og demoer osv.


  • Tinka og kongespillet på dvd: jeg syntes Tinkas juleeventyr er en af de bedste jule kalendere som længe er lavet.. forsættelsen levede op til mine høje forventninger 😀det var en mega nice julekalender

  • cheers- underholdning til din fest: jeg har aldrig prøvet det her brætspil men syntes det vikker ret sjovt 😀 jeg tror at vennerne og mig vil have det ret nice med det her spil til hyggedruk

  • at Corna forsvinder ad helvede til så alt bliver normalt igen: jeg hader Corna så fucking meget! hvis du har fulgt med på bloggen i foråret ved du at jeg mistrives under Lock Down. heldigvis stoppede problemet da alt ikke var lukket og mega nederen. jeg hvade en fantastisk sommer med vennerne 😀 det fortæller jeg meget mere om i et andet indlæg, det kan du godt glæde dig til. hvis jeg bestemte var det som i sommers indtil vaccinen endelig kom. livet var næsten helt normalt og vi mærkede ret lidt til verdens dummeste lorte virus. jeg tror og håber at 2021 bliver et meget bedere år uden så meget virus lort.

  • at jeg skal starte på pædagogisk assistent uddannelsen til januar 21: jeg har søgt ind og håber så fucking meget at mit ønske går i opfyldelse 🤞! jeg vil det mega gerne jeg ved at jeg vikkelig vil trives og jeg er så klar til at starte. jeg er mega klar til komme i gang med noget meget meningsfyldt. jeg hader jobcenteret og jeg er så fucking træt af deres shitshow !

hvad ønsker du dig til jul ? skriv dit svar i kommentar feltet så vi kan inspirere hinanden 🙂











12 visninger0 kommentarer
bottom of page