top of page

Jeg er træt af svøn ikke bare er pice of cake

Opdateret: 1. jun. 2020

Jeg har for nylig lavet en dønger (der gik ged i svøn og døgnrytme igen og jeg endte som en utilfreds zombie) det vikkede. Døgenrymten er ikke lort, jeg er ikke en utilfreds zombie men det med svøn er ikke optimalt. Jeg falder nemlig ikke i svøn lige så hurtigt som jeg kunne ønske (læs kort efter jeg beslutter at gå i seng) det er irriterende! Jeg gider ikke alt det shit med at ligge vågen indtil jeg endlig falder i svøn. Jeg sover helt fint når jeg falder i svøn. Er bare vildt utålmodig og hader at være en utilfreds zombie. Døngere er ekfitive men hårde og nederen. Idealt set faldt jeg i svøn lige så snart jeg gik i seng... Jeg sover til jeg våbger hvis jeg ikke har planer på et bestemt tidspunkt...

5 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

træthed og fucked døgnrytme må være skabt i vrede 🤬

de sidste par dage har min været fucked og jeg har været irrtendene sløv. jeg har ikke sovet siden jeg vågnede i går. sengen frister men det er lige præcis der jeg ikke skal hen nu. jeg vil have døgnr

bottom of page