top of page

Årets første dukket 😃

Opdateret: 25. nov. 2020

Igår hoppede jeg i vandet (udendørs altså) for første gang i år! Vandet var liiiiiidt klodt i starten, men mega lækkert da vi vænnede os tii det.. Jeg badede sammen med min veninde eva og det var super nice ❤️😃 det var vikkelig hyggeligt. Vi var både i vandet👙 og slikkede 🌞vi sad lige i solen når vi ikke var i vandet. Vi spillede kort (500, fisk og krig) og snakkede. Vi hyggede os i solen. Jeg kunne ikke lige finde min Leopard badedragt så badede i trusser og sportsbh.

Jeg kunne dog sagtens have undværet solskoldningen på rygen 😕 igår var min hud varm, rød og mega nederen ☹️ heldigvis er min hud kun lidt øm idag😊 et vikkelig godt råd: undgå solskoldning.. Det er mega nederen






17 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Jeg er træt af svøn ikke bare er pice of cake

Jeg har for nylig lavet en dønger (der gik ged i svøn og døgnrytme igen og jeg endte som en utilfreds zombie) det vikkede. Døgenrymten er ikke lort, jeg er ikke en utilfreds zombie men det med svøn er

træthed og fucked døgnrytme må være skabt i vrede 🤬

de sidste par dage har min været fucked og jeg har været irrtendene sløv. jeg har ikke sovet siden jeg vågnede i går. sengen frister men det er lige præcis der jeg ikke skal hen nu. jeg vil have døgnr

bottom of page