top of page

min bujus månedslog : hvad vil jeg ændre og hvad vil jeg beholde.

jeg er blevet ret vild med min buju(bullet journal ) det er altså ret genialt at man laver sin buju så den passer helt perfekt til en . en del af charmen er jo netup det kreative og at ens buju bliver lige præcis som man gerne vil have den. i det her indlæg vil jeg fortælle mere om min måneds log for marts har fungeret. jeg har skrevet mere om min buju her https://saschabruhns.wixsite.com/denkreativefestabe/post/min-bullet-journal-og-mig

man kan tydeligt se at landet har været ramt af lookdown i min buju . hvis hele marts havde været en helt normal måned (uden alt det med lock down ) ville der ikke have været så mange helt blanke felter. der ville ikke være så mange dage uden planer . der ville være sket meget mere. der ville have været meget mindre kedsomhed ….

pga
marts 2020. pga lock down har hele min marts ikke været så spændene og tralv som jeg kunne ønske

jeg er vild med ideen om at have et månedligt tema. i marts har jeg valgt et scary tema pga. jeg er vild med scary stuff og alt der kan give mig et godt gys. jeg har dekoret med klistermærker fra tiger. jeg har også lavet plads til at jeg kan tegne / dodlle. jeg er vildt krea og det skal selvf også være med i min buju. jeg har valgt at lave en slags cover page hvor der står måden og er plads til at være krea 😀 jeg syntes at cover siden fungere godt. det er en god måde at adskille månederne og det er nice at være krea 😀 jeg vil forsætte med mine månedlige cover sider. jeg er ikke helt tilfreds med min måneds log fra marts. jeg syntes ikke der var nok plads og jeg vil også genre have ugedagene på. jeg skulle skrive lidt for småt og der var ikke plads til at skrive mere end en ting.

jeg kan godt li den her måde at lave måneds log/kalender på. jeg vil forsætte med at lave min måneds log som en kalender men jeg vil have mere plads til at skrive. . når jeg laver min måneds log for april vil jeg laver jeg den på 2 sider i stedet for en. jeg vil bevare layoutet med firkanter og dato. det er dejligt nemt at lave også uden lineal. noget andet jeg har manglet i mit marts spred er ugedagene ! det vil jeg selvf have med for fremtiden . jeg har ikke besluttet mig for aprils tema endnu jeg skriver et blogindlæg om mit april set up . tænker at lave mit april setup og måske også noget mere af min buju live på min insta 😀

4 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page