top of page

velkommen til min blog

vil du genre inspireres ? vil du genre underholdes ? har du lyst til at blive klogere ? vil du gerne have ærlige anmeldelser af bøger , film og Evens ? syntes du det er spændene at læse om andre menneskers opleverser ,tanker og følelser ? vil du genre læse en ærlig blog der guider til gode oplevelser mm og skriver om alt muligt andet mellem himmel og jord ?så kan jeg fortælle dig at du er havnet det helt rigtig sted kære læser jeg linker til min insta i bunden så du kan tjekke den ud hvis du har lyst😀det her er mit først blog indlæg og jeg vil fortælle om alle de spændene ting du kan glæde dig til på min blog 😁jeg har masser af gode ideer til blog indlæg og der kommer også Konkurrencer!. er du nysgerrig? det håber jeg du er. Jeg skriver en masse forskellige indlæg ,jeg vil ikke kun holde mig til et emme-tværtimod! hvis du vælger at følge med på min blog og insta vil du kunne se en hel masse forskelligt. noget vil du kunne genkende andet vil du blive inspiret af. jeg er en ret ærlig blogger som blogger om mit liv , interesserer, ønsker og meget mere .jeg vil også komme med anbefalinger til bøger , steder man skal besøge og Evens der værd at tage til . jeg skriver min ærlige meningen om de film jeg ser , de Evens mm jeg deltager i. jeg skriver også en guide til mine yndlingssteder i København -måske nogen af dem vil overaske dig og give dig lyst til at udforske byen endnu mere. det kan også være at du kender mange af stederne men mangler lidt inspiration til nye steder at tage hen . jeg skriver også en guide til gratis og billige ting man kan fortage sig og helt ærligt hvem kan ikke li gratis + billig? jeg ved at du er fan af gratis og billig ! jeg skriver også et indlæg med mine bedste party tricks så festerene bliver endnu mere sjove , Nice og dejlige. jeg vil også skrive om min buju (bullet journal ) dette er bare nogen af de ting du kan glæde dig til kære læsser 😁jeg har også nogen spændene overraskelser i ærmet men det må du altså vente med at finde ud af hvad jeg mener med 😏 jeg lover at der ikke kommer til at gå alt for længe inden din nysgerrighed bliver tilfredsstillet ...

3 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page