top of page

vil du gerne have mere af bloggen? her kan du følge bloggen og mig 😀

Opdateret: 1. jun. 2020

instagram: jeg har ikke lavet en speciel insta til bloggen og det er entlig heller ikke noget jeg tækker at gøre. det er altså min egen insta som jeg har brugt siden jeg blev vild med det. jeg startede med insta foråret 2019. jeg poster billeder fra mit liv , ting jeg syntes er flotte eks naturen eller andet. jeg holder mig ikke til noget tema eller orden min insta er en blading af alt muligt 😀 alle er velkomme til at følge mine insta. jeg vil også begynde at dele lidt mere teasere for min blog https://www.instagram.com/saschabruhns/

bloggens Facebook side: jeg har lavet en Facebook side til bloggen hvor jeg vil deler nye indlæg behind the scenes og andet interessant.

Pinterest: jeg har ikke oprettet en særlig Pinterest til bloggen og det er ligesom med insta min egen profil som jeg hele tiden har brugt. jeg har mange forskelige boards med bla diy , blogging og meget andet


5 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page